GÖRA SJÄLV!

För att få sitt bröllop mer personligt är det alltid fint att göra små detaljer själv. Självklart beror det på hur mycket tid man har, för det tar sin lilla tid! På mitt bröllop gjorde jag många olika detaljer själv. En av sakerna var servettringarna, jag gjorde dom i spets och ett sidenbad över. Det följde mitt tema som just var vit spets, grönt och champange. Som bröllopsfixare brukar jag försöka få fram just de detaljer som speglar bröllopet och brudparet. Varför jag hade valt spets i mitt tema var för att jag hade spets i min slöja och ville föra det vidare i hela bröllopet. Jag ska berätta mer sen om mitt egna pyssel.

Vet inte om ni ser det på bilden, men spetsen är även tryckt på menyn och placeringskorten. Den var även tryckt på vigselprogrammet, save the date och i inbjudan låg det spets runt kortet . Det blev en underbar helhetskänsla.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0