ATT VARA UTE I GOD TID

Jag ber om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag har varit mycket att göra. Lovar att bättra mig! Att planera ett bröllop tar tid och jag vet att jag sagt det förut men dra inte ut på planeringen. Det är många som frågar mig om man verkligen behöver börja planera sitt bröllop ett helt år innan, mitt svar är alltid - Det beror på hur perfekt ni vill att er dag ska bli. Det skadar aldrig att ha tid på sig att göra alla val som ska tas inför en sådan stor och viktig dag. Jag som bröllopskoordinator tycker alltså självklart att man ska vara ute i god tid! Jag vet att det låter galet för vissa att det ska behöva ta ett helt år att förbereda en dag, men det handlar om att boka allt ifrån lokal, kyrka, präst, band, dj till catering, frisör, make-up artist, florister och mycket mycket mer. Så ni kanske försår att ju längre tid ni har på er eller jag som bröllopsfixare har på mig, destå bättre kommer resultatet att bli. Jag som är perfektinist skulle inte vilja ha för kort tid på mig att planera en sådan viktig dag som kommer att finnas i era minnen för resten av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0