BYTA OM EFTER VIGSELN

En trend som blir allt mer vanlig är att bruden byter klänning efter vigseln. Man vill ha något mer avslappnat och bekvämt för att kunna dansa och gå lättare. Antingen så fortsätter man med vitt eller så byter man helt och kanske har den färg eller stil som temat följer. Jag tycker att det kan vara en bra idé att byta, själv hade jag det mycket kämpigt med min klänning under dansen. Dock kan jag förstå att man vill använda sin brudklänning mer än ca 40 minuter. Självklart så ska man göra det som känns rätt, men mitt tips som bröllopskoordinator är i alla fall att om du har ett långt släp och inte vill byta klänning, se till att kunna ta av släpet innan du anländer till festen. Då kommer du att njuta av kvällen mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0