TRE VIKTIGA TIPS!

Som bröllopskoordinator har jag alltid mycket tips som man själv kanske inte alltid tänker på. Något som är extremt viktigt är att man har en bra toastmaster. Det måste vara en person som är van att tala inför folk (lite teater och secnvana skadar inte). Pålitig och ordentlig är också mycket viktigt, allt ska vara planerat i minsta detaj så att brudparet bara kan luta sig tillbaka och inte behöva oroa sig. Mitt tips brukar vara att kanske inte ta sin bästa vän eller ett syskon bara för att, utan verkligen fundera på vem som egentligen är bäst, ni kanske vill hyra in nån?
Mitt andra tips är lägg ner mycket tid på bordsplaceringen, börja 3 månader innan och sen gör om och gör om. En bra bordsplacering = en lyckad middag!
Mitt sista tips för idag är att ni måste se till att ni får en bra vigselförättare. Det är så viktigt! Får ni någon som ni inte alls gillar så kan det förstöra hela cermonin. Ni kanske har någon som ni känner? eller så gillade ni er konfirmationspräst? har ni inget av detta så går det alltid att hitta bra präster så lägg ner extra tid på att hitta just er drömpräst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0