MITT BRÖLLOP

För bara en månad sedan så hade jag mitt eget drömbröllop. Det var helt magiskt! Vigseln höll rum i Gränna kyrka och festen på vår egen gård en bit därifrån. Både jag och min man tyckte att det var roligt att inte vara i Stockholm, utan att alla fick en liten semester på köpet. Det var 147 gäster, en stämningsfull vigsel, häst och vagn, Champange, fotografering, middag. Tal, bildspel, telegram, skratt och tårar. Bröllopstårta nere vid vattnet upplyst av facklor och fyverkerier. Och sist men inte minst en romantisk brudvals till ett underbart sexmanna-band som spelade hela natten lång.


Kommentarer
Postat av: Vendela Tressfeldt

Vilka otroligt fina bilder!

2011-08-08 @ 15:44:16
URL: http://justvendela.blogg.se/
Postat av: Idalia

Det va sååå fint!

2011-08-08 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0