PLANERA BRÖLLOPSRESA

Att planera sin bröllopsresa kan vara knepigt eftersom det finns så otroligt mycket att välja mellan. När jag arbetar som bröllopsfixare så hjälper jag även till med detta. Det viktiga är att ta reda på vad ni som par vill få ut av resan. Vill ni bara ha relax? eller kanske vill ni ha mer äventyr? Storstad eller paradisö? Många kombinerar alternativen. Börjar med en avslappnande solresa och avslutar med kanske lite shopping i kärleksstaden Paris. Ta reda på hur mycket pengar ni har och vill lägga på resan, hur länge ni tänkt vara borta och sen som sagt vad har ni för bild av er resa?
Vi ska åka till Maldiverna. Har aldrig varit där och har alltid velat åka dit. Vi kände att vi bara ville ta det lungt och njuta och då finns det inget bättre ställe enligt mig. Här är bilder från hotellet.
Här tror jag att vi kan ha det helt underbart och bli helt utvilade, eller vad tror ni?

 

 


Kommentarer
Postat av: J.

Ja! Det ser verkligen helt underbart ut!!

2011-11-28 @ 19:00:58
URL: http://www.brollops-resor.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0